CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 9. desember 2009

Ferdig med særemne!!!

Dette er første gang jeg blogger fra iPoden min når jeg tenker over det. Tok litt tid før jeg skjønte at jeg måtte ha på en annen modus for å kunne skrive, men jeg fikk det til. Hehe.
Nå er det utrolig lenge siden jeg har blogget ordentlig, men nå som jeg er ferdig med særemne så er jeg i full gang igjen med blogging. Og jeg har utrolig mye å blogge om, så her er det bare å følge med de neste kommende dagene! Og ja, du hørte riktig; JEG ER ENDELIG ferdig med særemne!!! Nå har jeg jobbet intenst i ett par måneder for å klare å bli ferdig! Særemne mitt handler om språk og om hvordan mannen og kvinnen bruker det norske språket... Jeg synes temaet er såååå tørt!!! Men jeg har klart å skrive hele 13 a4 sider om det og lage en muntlig presentasjon på 30 minutter og 18 lysbilder!!! Så nå skjønner du kanskje at det har vært en del arbeid å gjøre? Men jeg har ikke bare drevet med det!!! Samtidig har jeg hatt både historieprosjekt og RLEprosjekt, men de er jeg ferdig med :)
Men nok om det, nå må jeg få meg en god natts søvn ;) Skal opp igjen kl 6 for å gjørr meg klar til norsktentamen og russebilder!! Får blogge mer senere :) Natta!!!

Ps; bare lat som om dere ikke ser noen skrivefeil i teksten... Jeg bommer alltid på bokstavene xD

1 fantastisk(e) kommentar(er):

Vibeke sa...

Deilig å være ferdig da! Du fikk sikkert en god karakter :D