CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 10. desember 2009

Manolo Blahnik <3

Good morning everone! I går fikk jeg en hentelapp i postkassen fra postkontoret om at det hadde kommet en pakke til meg, og det er alltid like moro fordi jeg husker aldri hva jeg har kjøpt! Hehe... Så jeg skynder meg ned på sentret, og da jeg fikk pakken kjente jeg igjen formen på pakken med en gang! EN SKOESKE! Yey! Jeg har sagt tidligere at jeg nå har 106 PAR SKO, men da jeg fikk se disse på internett, så var det bare love at first sight! Jeg kunne bare ikke la sjansen gå fra meg... Skoene er fra Manolo Blahnik og er en hver jentes drøm! Det skal jeg si deg hvorfor! En av de største jentefilmene som noen gang er laget er jo Sex and the City: the movie, og alle jenter som liker mote (og alt det innebærer) elsker også den filmen og akkurat DE skoene! Se dette filmklippet, HELE filmklippet, så skjønner du hva jeg mener! (og for dere som ikke gidder å se hele, spol til 3:00 minutt.)

1 fantastisk(e) kommentar(er):

Vibeke sa...

Perfekt måte å fri på <3