CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 2. desember 2009

Fritid, hva er det?!

Nå er det utrolig lenge siden jeg har blogget, men tro meg, det har ikke skjedd mye på den tiden... Det eneste jeg har drevet med, er særemne, historieprosjekt og RLEprosjekt. Alt dette på en gang har nesten tatt knekken på fritiden min! Jeg har ikke tid til noe lenger...! Men men, nå skal jeg fremføre særemne i morgen, og jeg har planer om å bli ferdig med Historien i løpet av helgen. RLE er jeg faktisk ferdig med og den er levert inn. Men ikke nok med det! Jeg har fått ett nytt RLE prosjekt å jobbe med...! Jeg er ganske sikkert på at det eneste lærerne driver med, er å gå sammen og planlegge nye måter å torturere oss elever på... Haha! But back to work now...

0 fantastisk(e) kommentar(er):