CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag 13. juli 2009

I can't get enough!

av sko selvfølgelig! Så nok en gang har jeg kjøpt meg ett nytt par, og dette er nr. 96 i rekken. Ikke langt igjen til 100 nå! Hahaha! Da jeg fikk øye på disse inne på Deichmann Shoes (www.deichmann-shoes.co.uk), fallt jeg bare helt pladask, men jeg visste at jeg egentlig ikke hadde råd til dem siden jeg ikke hadde så altfor mye ferie penger. Så den ene dagen var det bare to par igjen, men jeg bestemte meg for at jeg skulle vente til vi kom tilbake fra Örebro med å kjøpe dem. Men dagen etter gikk jeg inn i butikken igjen, og da hadde de bare ett par igjen! Det paret står det navnet mitt på tenkte jeg, og slo til! Jeg bare måtte ha dem, og siden det ene paret ble borte på under 24 timer, så kom ikke det andre paret til å ligge der om én uke... Så sånn ble det, og her er bilde av dem! Skoene er av merket "Graceland" og har hæler som er 15 cm høye! It was love at first sight!

2 fantastisk(e) kommentar(er):

Ingeborg ingen-kan-hverken-mellomnavn-eller-etternavn lol sa...

Siste forsøk ,, FINE SKO :D kjøp 4 par til , så har du 100 :D tjohei!

Monica sa...

Hahaha, that's my goal! ;D