CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag 19. juli 2009

Sove? Nææ, hva er det?

Jeg har snudd døgnet helt fullstendig nå som det er sommerferie. Sover om dagen og er oppe om natten. Hehe. Siden det ikke er så mye å gjøre, så har jeg så utrolig mye energi til overs at jeg ikke veit hva jeg skal bruke det på. Jeg prøvde å jogge her om dagen, men det ble jeg i alle fall ikke noe sliten av. En annen dag så sov jeg helt til klokken var halv seks på kvelden, og da ble jeg vekket av at mamma kom hjem. Jeg har bare en ting å si og det er at jeg kommer til å få utrolig store problemer når skolen begynner, fordi da er det bare å stå opp igjen kl halv seks om morgenen... Det gleder jeg meg ikke til for å si det sånn... Nå er klokken 01.38, og jeg er så våken som jeg kan være. Hmm, kanskje det er på tide å legge seg nå? I går ble det ganske sent; jeg la meg ikke før klokken var nærmere 3-4 tiden på natta. Hehe. Jaja, men jeg burde køye nå. Natta!

Hører på: Elvis Presley - You'll never walk alone
Nedtelling: 38 dager til jeg er 18 år!

0 fantastisk(e) kommentar(er):