CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 17. juli 2009

Tvserier, legestudie og sommerferie!

Nå har jeg hatt den samme hvite bloggruten foran meg de siste to timene, fordi jeg aner ikke hva jeg skal skrive. Det er så typisk altså... Man har såå lyst til å blogge, men når man først begynner så er man helt blank.
Det skjer ikke så altfor mye om dagen. Sommerferie er til for at man skal slappe av og sånn, men jeg tilbringer mesteparten av tiden på hytten i Sverige. Akkurat nå så er jeg faktisk hjemme for noen dager fordi faren min skulle male huset. Jepp, vi får nemlig en ny farge på huset og alt på grunn av meg. Moren min var åpen for forslag til farge, og jeg hadde den perfekte sammensettningen av farger til huset vårt. Altså, huset kommer til å være av fargen "Nøttebrun" og med hvite kanter rundt vinduene osv. Det kommer til å bli skikkelig stilig i forhold til den piss-gule fargen vi hadde fra før. Hehehe.

I andre nyheter så har det blitt en del shopping i det siste som dere kanskje vet, og nå har jeg kjøpt meg tre nye kjeder fra Glitter (bilde). 75% sale skal jeg si dere! Mwhaha. Jeg var på jakt etter et kjede som er av typen Venesiansk som jeg kan bruke til et kors jeg har i gull. Kjedet skulle egentlig være i ekte gull, men etter å ha sett på prisen i alle gullsmeder, nemlig 5000 kr, så ble ikke det aktuellt altså! *Mamma, vet du hva jeg ønsker meg til jul??? Hihihi!* så det kan hende jeg får det da. Det kjede som jeg fant på Glitter var av den typen jeg skulle ha, men jeg vil ikke risikere å miste det anhenget i gull fordi kjedet var av for dårlig kvalitet, så jeg kommer nok ikke til å bruke det da. Men fint var det, og jeg kommer sikkert til å bruke det til noe annet! ;D
Nå har jeg nettopp sittet og sett på en sinnsykt spennende episode av One Tree Hill, mens jeg venter på at Nip Tuck (en sinnsykt spennende serie) skal bli ferdig med å lade på pcen. Jeg har begynt å se på den serien fordi jeg synes Plastisk Kirurgi er et veldig spennende yrke. Jeg vurderte faktisk å bli lege, og innenfor det igjen plastisk kirurg, hadde det ikke vært for at jeg er så dårlig i matte. Jeg er ikke ekstremt dårlig i matte, jeg klarer meg, men jeg er ikke noen ekspert heller som man må være for å komme inn på legestudie. Det skal visst være veldig vanskelig... Det er veldig merkelig fordi det eneste faget jeg sliter i er faktisk matte. Når det kommer til alle de andre fagene, så ligger jeg på over gjennomsnittet i karakterer. Uansett hvor mye jeg øver på matematikken, så blir jeg aldri bedre. Men nok om det, nå er jeg ferdig med matte for den videregående skolen. Kurset jeg hadde varte nemlig i bare 2 år, og det var det, nå begynner jeg på det tredje året.
Hvis dere lurer på hvilken side som det går an å se tvserier og filmer GRATIS, så er det denne linken: http://www.free-tv-video-online.info/
Ikke noe mer å si nå; ønsker dere alle en fantastisk sommer! Take care!

Hører på: Nyheter på TVNorge.
Nedtelling: 39 dager til jeg er 18 år!!!

0 fantastisk(e) kommentar(er):