CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 2. juli 2009

Siste innlegg før sommerfeiren!

Hei!

Dette er nok det siste innlegget jeg skriver før jeg reiser på ferie til Sverige i morgen i hele 5 uker! Først skal vi på hytten i noen dager, før vi reiser videre til Örebro en ukes tid, og så er det tilbake til hytten igjen for å være der resten av ferie.

Det er utrolig mye som kommer til å skje da jeg er i Örebro, og en ting er at vi skal på et show med noen som synger Elvis-sanger, og der er det også Amcar treff! Gleder meg sinnsykt mye til det! Samtidig så skal vi bo på Gustavsvik Camping, og de har et tropisk badeland! Hahaha, artig! Har lagt ved bilde av badelandet og et amcar treff!
Uansett, så kommer det en lang oppdatering her på bloggen min når jeg kommer hjem en gang i august, så følg med! Skal nok passe på å ta masse bilder, bare ikke kameraet mitt streiker igjen! Ønsker dere alle en fantastisk sommer!

Take care!

Hører på: Bla bla bla... xD
Nedtelling: 55 dager til jeg er 18 år!

0 fantastisk(e) kommentar(er):