CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag 24. februar 2009

"Det er bare deg..."

Hei på deg!

Jeg har skrevet et dikt jeg gjerne vil dele med deg!
Diktet handler om en person som hadde en veldig stor betydning i livet mitt...

"Det er bare deg..."

Jeg vet ikke hva jeg skal si
Alt har vært om deg
men en dag var det slutt
og du var borte i en fei.

Det var så mye jeg ville fortelle deg
det var så mye jeg ville dele
men du så meg ikke
og det utgjorde det hele.

Jeg har sett på deg hver dag
hvert sekund
men du har ikke offret en tanke for meg
ikke en gang en drøm i en blund.

Hele hverdagen min var viet til deg
og sa du "hei" var jeg i ekstase
Jeg elsket deg
men heldigvis for meg, var dette bare en fase.

Så her sitter jeg å tenker
tenker over deg
over alt det vonde du har gjort mot meg
Du pleide å mobbe, men det gjorde meg sterkere
uten at du noen gang ville merket det.

Jeg har hele livet mitt å leve
og jeg skal ikke la meg knekke
så nå gå jeg med hode hevet
og lar meg ikke påvirke eller brekke.

Men jeg må neste takke deg
fordi jeg ble en helt ny person
det du gjorde fikk meg til å bli en fighter
og nå finnes du ikke lenger på min stasjon.

Så nå har jeg latt deg vandre
vandre ut av mitt hjerte
for deg vil jeg klandre
og ikke faen om jeg skal føle noe smerte!

Takk!

0 fantastisk(e) kommentar(er):