CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lørdag 28. februar 2009

For mye shopping tror jeg! Men lørdager er digg <3

Hei på deg!

I de siste månedene har jeg shoppa, shoppa og mer shoppa! Det er liksom det eneste som lyser opp den triste skolehverdagen min (det er jo andre ting også, men det snakker vi ikke om her). Hihihi! Det at det er snø og kulde ute også, gjør faktisk ikke ting så mye bedre! Men selv jeg, som er litt av en shoppaholic, må nesten si at nå har jeg faktisk brukt for mye penger! Det er ikke det at jeg skylder banken noe penger (det har skjedd!), men heller det at jeg må holde på penga for å komme meg til Oslo da det trengs. Det finansierer nemlig ikke mamma og pappa... Men jeg klarer meg, fordi jeg har jo noen penger :) Det gjelder bare å ikke bruke de, noe som er kjempe vanskelig! xD "Ååå, se på den! Den må jeg bare ha!" er en litt for velkjent settning! xD
Men det er jo en positiv ting i vintermørket, og det er at jeg har endelig fått tak i de Playboy-skoene jeg har sett på i 4 år! Endelig! Blandt andre ting jeg har kjøpt meg er ett par sko fra Graceland (nei, ikke huset til Elvis, men et skomerke), og de er jeg kjempe fornøyd meg!! De er svarte med gull detaljer! Litt Elvis-inspirert må jeg si! xD Sikkert derfor merket heter Graceland! Og ikke nok med at jeg har kjøpt meg de to par skoa, jeg har kjøpt meg tre par til også! xD Ett par som er grå høyhæla, ett par som er svart lakk med stiletthæler og ett par fra DNA som her svart lakk med skyhøye hæler! Sistnevnte har jeg sett på i ett helt år, og ENDELIG kom de på salg til halv pris! Da slo jeg til! Haha, og uka etter, var de full pris igjen! xD Lucky me!

I går ble det ikke noe av det radioprogrammet (TCE, Taking Care of Elvis) jeg skulle høre på, fordi jeg fikk det ikke til å virke! Det viste seg at det var noe galt med serveren, og at det var ingen andre som fikk hørt det heller. Jeg prøve på begge pcene jeg har, og det funka jo ikke på noen av dem. Jaja, vi får se til neste fredag igjen!
Endelig er det lørdag igjen, og jeg kan slappe av uten å bekymre meg om noen ting. Jeg har jo riktignok gjort en lekse i det, men det var høyst nødvendig! Ellers så håper jeg på at det blir Taco til middag i dag, men det spørs om foreldrene mine gidder å lage det da. Ser nå frem til en chill kveld med chillinøtter og en god film på tven. Aner ikke hvilken jeg skal se på, men det finner jeg ut av etterhvert.

Vi prækast!

Hører på: Elvis Presley - Love Me Tender
Nedtelling: Hellas om 13 dager!

0 fantastisk(e) kommentar(er):