CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 27. februar 2009

Fritidsproblemer is the word!

Hei på deg!

Ja, overskriften sier vel sitt! xD Jeg har veldig lite å gjøre for øyeblikket... Jeg sitter bare å venter på at det radioshowet jeg skal høre på skal begynne! TCE (Taking Care of Elvis) på Kanal-1! Og det er 35 min til... Nå har jeg spillt Tetris de siste 2 timene, og jeg er nå MØKK LEI det spillet... Kommer aldri forbi lvl 10 -.-
Ellers har jeg bare vært på skolen i dag, og det var like kjedelig som vanlig... Hadde nemlig geografiprøve i dag, og den var søren meg ikke bare bare! Læreren min former spørsmålene på en veldig rar måte; altså sånn at vi skal forstå minst mulig av det! Dette er det som gjør prøven så vanskelig...! Idiotisk spør du meg -.-
Men nå er det bare 14 dager igjen til jeg skal til Hellas, og DET skal bli gøy! Selvom det er en studietur med skolen, og jeg kjenner jo bare en person som er med i gruppen, SKAL jeg ha det fint! Haha xD Nå gjelder det bare å komme seg igjennom skoledagene uten å sovne (gjorde det i grografitimen den ene gangen) og bare telle ned dagene til avreisen! Hihi (A)

Men vi snakkes!

Hører på: Viva Las Vegas - Elvis Presley
Nedtelling: Hellas om 14 dager!

0 fantastisk(e) kommentar(er):