CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag 24. februar 2009

Tirsdager er DIGG!

Hei på deg! :D

I dag er det tirsdag, og jeg begynner ikke på skolen før kl 12.15!!! Det er hva jeg kaller en digg skoledag! Men det beste av alt er at jeg bare er der i 2 timer, så er det bare å gå hjem igjen! Kan man be om en bedre skoledag? Nei, det tror jeg virkelig ikke!
Så nå sitter jeg ved kjøkkenbordet med en varm kopp med te, chiller og bare tenker på de som var så uheldig at de måtte på skolen kl 8 i dag tidlig... Heldigvis var ikke jeg en av dem!
Kommer ikke til å skje så altfor mye i dag kan jeg tenke meg, men etter at jeg kommer hjem må jeg nok øve litt til geografiprøven jeg har på fredag... Og vips: min perfekte tirsdag var ikke så perfekt lenger...
Dagene er skikkelig lange nå synes jeg. Selv om det har vært vinterferie, har jeg liksom ikke slappet av sånn som jeg pleier. Jeg bare tenker på de leksene jeg har å gjøre før skolen begynner igjen, fordi de lærerene har gitt oss for mye lekser, så vi ikke har noe fritid lenger! Ikke en gang ferier! Men det som er det verste om dagen, er nok all snøen som har kommet! Jeg hater snø, vinter og kulde! Jaja, det er nok ikke annet å gjøre enn å se frem til våren og sommeren, men jeg gleder meg virkelig til at jeg skal til Hellas i mars! Det tror jeg virkelig skal bli gøy, ettersom det er ca 10 år siden sist jeg var ute av Skandinavia! Hahaha, ja, det sier litt! Konklusjon; vi har dessverre hytte i Sverige... Den hytta kan nok komme til nytte senere i tiden, men ikke akkurat nå når man blir tvunget til å gå dit... Og ikke nok med det, men vet du hva den nærmeste byen/tettstedet heter? Ødebyen.......... Jessda.... Noen som kan tenke seg hvor denne hytten kan ligge? Nei, langt borte i Gok er nok det nærmeste du kommer med mindre du kjenner meg og jeg har fortalt deg at denne hytten er å finne midt mellom Årjäng og Karlstad i Sverige... Altså på den lange strekkningen hvor det er mest trær og minst hus... Men jeg kan tenke meg at den hytten kommer til å komme til nytte senere! Hihihi <3>

Men nå må jeg stikke, skal på skolen!

Hører på: Shakria - Whenever wherever (radioen)

0 fantastisk(e) kommentar(er):