CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 26. februar 2009

Rydde-kick!

Hei på deg!

Jeg aner ikke hvorfor, men i går fikk jeg ett skikkelig kick til å rydde og vaske.. Nå har rommet mitt sett ut som et bomba hus i hele 2 måneder, og jeg har måttet lage en sti for å komme meg fra døra til senga! Haha! Det har rett og slett blitt for mye shopping siden jul, og jeg har brukt altfor mye penger! Må nesten lære å spare jeg as... Tror ikke det ordet ligger i ordboka mi... xD
Så da var det bare å sette i gang med å rydde, og det viste seg at det tok hele 4 timer å få alt opp av gulvet, rydde i skuffer og skap, tørke støv og støvsuge... *puh* Men det var verdt det, fordi nå ble det skikkelig koselig der! ^^ (bilder er nederst) Og som dere kanskje kan se på det ene bildet, så har jeg en del sko... Vel, en del er vel å overdrive, nærmere 60 par er vel mer riktig. Og i skoeskene som dere ser er det mist to par i hver...! xD Jeg aner ikke hvor jeg skal gjøre av alt! xD
Jeg har ikke vært på skolen i går fordi det var begravelsen til bestefar. Det var en veldig fin begravelse, men også en veldig trist en. Jaja, jeg er glad for å ha fått det overstått!
Nå ser jeg virkelig frem til Hellas turen som er om 16 dager! Skal bli digg med en ferie, men samtidig gleder jeg meg skikkelig mye fordi det er 10 år siden sist jeg var ute av Skandinavia! Ja, du hørte riktig! 10 år!

Skal ha historietime nå, så vi prækast! x)

Hører på: Elvis Presley - An American Trilogy

0 fantastisk(e) kommentar(er):