CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag 13. april 2009

Back to school!

Hei på deg!

Jeg har sååå mye å skrive om, men samtidig sååå lite! Den ga ikke noe mening egentlig... Det jeg egentlig mener er at jeg har så mye jeg vil snakke om, men jeg vet bare ikke hvordan jeg skal skrive det ned! Jeg kan jo begynne med påskeferien:
Da skoledagen ENDELIG var ferdig kl 3, var det bare å komme seg hjem så fort som mulig, fordi da skulle vi rett på hytta som ligger i Sverige! Å nei... En hel uke skulle jeg bare sitte å se på at snøen smeltet og at gresset grodde trodde jeg... Men det ble bare noen dager som jeg hadde tid til det! Jeg har vært på mye shopping (hihi) og jeg har kjøpt meg smykker, klær og en veske! Ellers så har påsken vært ganske rolig og stille. Jeg har fått øvelseskjørt med bil en gang sammen med pappa, så nå skal jeg begynne å ta lappen snart tenker jeg! På påskeaften fikk jeg påskeegg av naboen og mamma/pappa, så jeg hadde nok goderi i alle fall! Nesten så jeg rulla hjem! Hahaha! Senere på kvelden var vi nede på jordet hvor det ble tent et stort påskebål (svensk tradisjon... ikke spør hvorfor) og det ble vi noen timer... Plutselig fikk jeg en halvliter øl av pappa og jeg trodde jo han hadde slått seg i hode eller no sånt, men det viste seg at jeg skulle få det fordi det var påskeaften. Det var hyggelig selvom jeg ikke er noe spesiellt glad i å drikke, men en halvliter øl kan jeg ta... Ellers så har det ikke skjedd så mye i påsken, men nå er det tilbake til den kjedelige skolehverdagen! Har begynt å se litt frem til sommerferien, men før den er det masse tentamner og eksamner, så når det er ferdig er det sommer!

Have a blessed day ya'll!

Hører på: Elvis Presley - I did it my way
Nedtelling: 4 dager til helgen...


"The first time I saw you
you sat my heart on fire
It turned out to be true
that you're not a liar
and of that I love you"

- Skrevet av meg

0 fantastisk(e) kommentar(er):