CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 15. april 2009

God blanding!

Hei på deg!


Nå er det onsdag igjen og det innebærer mattetimer på skolen... "Woohoo"...
Uff, det er vanskelig å finne positive ting i livet mitt om dagen. Alt bare dreier seg om skole og lekser, og jeg har hørt et rykte hjemme om at vi skal på hytta igjen til helgen! Sistnevnte gjorde ikke ting så mye bedre altså! Nå har jeg tilbrakt én hel uke på hytta i påskeferien, og det synes jeg er nok for en stund! Jeg trenger virkelig å finne på noe annet, selvom det "annet" er for det meste lekser... Ja, det er det jeg driver med 24/7, inkludert helgen! Men jeg vet at det kreves mye av meg for at jeg skal klare å komme meg inn på AHO (Arkitekt Høyskolen i Oslo) når jeg er ferdig med videregående skole.
Kom forresten på at det faktisk finnes positive ting i livet mitt alikevel! Jeg er bedt i bursdag til Vibeke 1. mai, og det gleder jeg meg skikkelig til etter som at vi skal kle oss ut som en kjent person eller en kjent tidsperiode fra fortiden. Hahahah! Det første jeg tenkte var ELVIS!!! men jeg fant fort ut at jeg passer virkelig ikke til å være Elvis! Den hvite Aloha-jumpsuit'en kommer nok ikke til å bli like fin på meg som på Elvis! Hahaha! Men jeg kom jo til å tenke på black leather suit'n! Damn, den er heit! Hihihi ;) Men jeg kommer nok ikke til å være Elvis. Jeg har veldig lyst til å være Marilyn Monroe, men jeg har ikke noe klær som passer for det. Katharina sa til meg at hun skulle være indianer, og da tenkte jeg med en gang at jeg hadde lyst til å være cowboy! Hehe, mente cowgirl da! Jeg har jo jeans, cowboyhat, cowboyboots og langt hår som jeg kan flette! Yhaaaa! Hehe! Hva synes du?
Men nå må jeg nesten tilbake til matteoppgavene. Dette ble en meget god blanding!

Have a blessed day ya'll!

Hører på: ikke no... faktisk...
Nedtelling: 1 time til skoledagen er over :D

0 fantastisk(e) kommentar(er):