CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag 21. april 2009

Ikke bra...

Hello!

Nå har det ikke blitt noe særlig bloggings i det siste fordi jeg har vært syk... Men nå er jeg på bedringens vei (håper jeg!!) og jeg har vært på skolen i dag! Det gikk ganske greit med tanke på at skoledagen på tirsdager bare varer i 2 timer! DIGG! But I feel like crap, and I'm hoping to get better very soon! Visste ikke helt om jeg skulle på skolen i dag da siden jeg fortsatt har feber, men men... Jeg vil jo ha så lite fravær som mulig, så her er det bare å bite tenna sammen og komme seg på skolen!
Som dere kanskje ser på bildet, så ligger det mye rart der! Ja, nettopp, det er det jeg har shoppet den siste måneden!!! Men enda er det flere ting jeg ikke har fått lagt der da, som jeg glemte! xD Det er ikke rart at jeg ikke har noe penger igjen nå! Men tror dere at jeg virkelig har kjøpt alt dette til full pris?! Da må dere tro om igjen! De fleste som kjenner meg VET at jeg nesten bare handler på salg! Og det lønner seg virkelig fordi det masse penger å spare på det. Jeg kan jo gi et eksempel: den sølv-veska på bildet hadde kostet 599,- men var nå på salg til 150,-!! Det grønne kjedet som ligger i midten av bildet hadde kostet 399,- og det var dyrt fordi det var et motemerke (Next 2), men så var det på salg, og jeg ga bare 20,-!! Snakker om kupp a!
Men dere får ha en fin dag resten av dagen, og jeg skal prøve å bli litt friskere! Men først skal jeg se på film og så lage middag! Heheh!

Have a blessed day ya'll!!

Hører på: Gitarkameratene - Halleluja
Nedtelling: Det er altfor lenge til sommerferien!

0 fantastisk(e) kommentar(er):