CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 3. april 2009

Påskeferie!

Hei på deg!

Nå er norsktimen over, og jeg skal snart ha geografi... Etter det er det bare formgiving igjen, OG SÅ ER DET PÅSKEFERIE! Tror jeg får karakter på lampeoppgaven i dag, siden det er siste dagen studentene er her. Skal bli spennende å se hva jeg får ;)
Ellers så skal jeg på hytta i påskeferien, og jeg kommer ikke til å blogge på en stund, men når jeg kommer tilbake er det full bloggings om hva som har skjedd, og hva jeg har shoppet mens jeg har vært i Sverige! Jepp, må nok svi av litt penger igjen! Det er jo bare 2 dager siden forrige shoppingrunde! Hahaha! Men uansett, i påskefeiren skal jeg nok ikke bare sitte inne å se på at tapeten skaler av! Nei, vi skal nok en tur til Arvika, Karlstad og hvis jeg er heldig STRØMSTAD! Haha! Jag gillar Sverige, bortsett fra hytta...!

Jaja, ser i alle fall frem til en hyggelig påskefeiring!
Happy Easter ya'll!

PS: Jeg MÅTTE bare legge ved dette bildet! ;) Hahaha!!!

Hører på: Celine Dion - Because you loved me
Nedtelling: 3 1/2 time igjen til påskeferien!

0 fantastisk(e) kommentar(er):