CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 16. april 2009

"Elvis and Me"

Hei på deg!


Mens jeg allerede er godt i gang med å blogge, vil jeg samtidig anbefale en bok jeg har lest. 

"Elvis and Me" by Priscilla Beaulieu Presley 
Dette er en bok jeg ble helt betatt av! Jeg klarte virkelig ikke og slutte å lese! Boken er på ca 400 sider, og jeg leste den ut på to dager. Den handler om den tiden Priscilla treffer Elvis, det første møtet, hele deres liv sammen og hvorfor de egentlig skilte seg. Det er Priscilla som har skrevet boken, så det er en biografi. Jeg både lo, gråt, ble sint og uroet meg mens jeg leste. Hvis Elvis er noe som interesserer deg, så vil jeg anbefale på det sterkeste at du leser denne boken! Den legger virkelig frem fakta om hvordan livet deres var, og hvordan personlighet Elvis hadde. Jeg leser vanligvis ikke så altfor mye bøker, men da jeg begynte på denne, så var jeg fanget og jeg er sikker på at jeg kunne lest den flere ganger! 

Antall stjerner: * * * * * (meget fornøyd!)
Boken når ikke toppen fordi den kan virke langtekkelig innimellom. 

Elvis og Priscilla:

0 fantastisk(e) kommentar(er):