CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 16. april 2009

Computer-problems xD

Hei på deg!


Jeg føler meg sikkelig smart i dag! Dagen startet med at jeg våknet ca 10 min for sent, så det var bare å hoppe ut av senga... Ting ble ikke så mye bedre da jeg ikke fikk hørt på P4 (radiokanal) da jeg spiste frokost, fordi Betina (lillesøstra mi) sov på sofaen i natt og jeg skulle jo liksom ikke vekke henne, og da var dagen min så og si ødelagt fordi det er en liten glede jeg har her i livet. Det å høre på radioen om morgenen må jeg fordi at jeg skal klare å våkne og fordi jeg synes det er utrolig koselig å høre på "P4's Radiofrokost". Så denne dagen startet ikke bra...
      Men ikke nok med det!!! Da jeg kom på skolen og skulle starte pcen, ville den ikke starte! Og nei, det var ikke fordi jeg ikke hadde strøm og ikke hadde satt i kontakten! Haha! Tro det eller ei, det sto på "Aktiverer personlige innstillinger" i hele 30 minutter! Jeg ga opp til slutt etter å ha slått den av og på hundre ganger, så jeg gikk bort til IT-avdelingen.  De fant jo problemet med en gang: De bare koblet til nettverksledningen, så funket det! Hahaha! Da følte jeg meg SÅÅÅ smart! Hvis jeg ikke visste bedre, vil jeg si at dette var Fredag 13.! xD
      Så nå sitter jeg i formgivingstimen, og jeg skal lage et CDcover til "Pony The Pirate" fra Uhørt. Når jeg er ferdig med det, så legger jeg ut resultatet her! ;D

Have a blessed day ya'll!

Hører på: Pony the Pirate - Walk the Shame (ikke fordi jeg liker den!)
Nedtelling: 1 time til vi skal se på film i Historietimen ;D

0 fantastisk(e) kommentar(er):