CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag 20. april 2009

"Kate & Leopold"

Hello!


Nettopp sittet å sett på film, "Kate & Leopold" (Meg Ryan og Hugh Jackman), og som vanlig så må jeg felle noen tårer på slutten av en film som er en romantisk komedie. Uff, man kan nesten kalle meg en håpløs romantiker, men jeg elsker en happy ending der mannen endelig får sin utkårede eller omvendt. Der verste av alt er at det skal faktisk utrolig lite til for å sjarmere meg! Hihi. Bare en søt melding på mobilen eller hviske noen søte ord i øret mitt så dåner jeg helt! Men det er det som er så bra, fordi jeg er langt fra et krevende menneske! Men men, jeg anbefaler denne filmen for dere som liker en happy ending og som er noen håpløse romantikere akkurat som meg! ENJOY!

Antall stjerner: * * * * * * (Fantastisk!)
Alt en håpløs romantiker kan ønske seg! Full pott!

Trailer:

0 fantastisk(e) kommentar(er):