CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag 20. april 2009

Sminketips: Party-look! ;)

Hello!


Er du ute etter en heftig party-look når det gjelder sminke? Da har jeg løsningen!
På det vedlagte bildet ser du meg som nettopp er ferdig med sminken og her er hvordan jeg gjorde det:

1. Legg et tynt lag med foundation i hele ansiktet (Husk: Det skal være samme farge som huden din!).
2. Legg et lag med pudder som ikke er brunt, men heller hvitt, i hele ansiktet.
3. Til slutt på huden legger på et tynt lag(!) med solpudder så du får en glød. Husk å ta på halsen og brystet også for at du ikke skal se for brun ut i ansiktet.
4. Legg litt extra solpudder på kinnbeina for å forme ansiktet.
5. Legg så en baseøyeskygge (som er hvit) over hele øyelokket og oppover mot øyebrynene.
6. Legg mellom-til-mørk gråfarget (kommer an på hvor dramatisk du vil ha det) øyeskygge på hele øyelokket og dra det som en stripe opp mot sidene og øyekrokene.
7. Legg en tynn strek med øyeskygge med samme fargen under hele øyet for å ramme inn.
8. Legg svart eyeliner på øyelokket som en tynn strek.
9. Svart maskara på i et passe tykt lag. Pass på å markere øyevippene med masse maskara på sidene.
10. Lippgloss som er blank fordi at du ikke skal stjele oppmerksomheten fra øyene.

Jeg har fått masse god tilbakemelding på denne looken og jeg synes personlig at den er gir skikkelig sexy øyne ;) Rawr!

0 fantastisk(e) kommentar(er):