CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 17. april 2009

Fantastic weather!

Hello!


Nå er jeg i geografitimen og jeg sitter ved vinduet. Sola skinner og varmer utenfor og gjennom vinduet. Jeg nyter det virkelig til det fulle! Det er nå lenge siden det var så fint vær, som jeg kan huske. Dette ser ut til å bli en deilig dag og jeg gleder meg litt til å sitte på bussen mens jeg hører på Ipoden min og nyter solen  og ser på at nesten all snøen har smeltet. Det er sånne små øyeblikk som holder meg oppe om dagen og som jeg har glede av. 
      I dag er det endelig fredag, og jeg gleder meg til jeg kan krype sammen i godstolen min i stua, sette på pcen og høre på TCE (Taking Care of Elvis radioshow) mens jeg spiser sjokolade. Awww, det er hva jeg kaller den perfekte fredagen! 

Wish ya'll a sunny and blessed Friday! 

Hører på: Elvis Presley - Let me be there
Nedtelling: Whatever! 

0 fantastisk(e) kommentar(er):