CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag 19. april 2009

"Rock Star"

Hello!


Nå er det kvelden og jeg skal snart køye... Men før jeg gjør det vil jeg gjerne anbefale en film som jeg nettopp har sittet og sett på. Den heter "Rock Star" og handler om en guttedrøm som går i oppfyllelse. Chris Cole (Mark Wahlberg) har et band som er en hyllest til bandet Steel Dragon. Når han en dag blir sparket ut av bandet, og det samme skjer med vokalisten i Steel Dragon, får Chris muligheten til å ta plassen hans. Denne filmen inneholder masse fin musikk for dere som liker hard rock og den foregår på 80-tallet. Jeg personlig synes den er veldig kul! ENJOY!

Antall stjerner: * * * * (fornøyd!)
Når ikke toppen fordi det er for mye gjenntagelse.

Trailer: 



Hører på: Steel Dragon - Livin' the Life
Nedtelling: 1 uke til neste helg...!

0 fantastisk(e) kommentar(er):