CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 14. mai 2009

Dommedag er nær...

Hei!

Nå er det lenge siden jeg har blogget noe i det hele tatt! Har glemt hele greia jeg! Selvom det er mange grunner til at jeg ikke har blogget, har jeg alikevel tenkt tanken... Jeg har åpnet et tomt innlegg flere ganger, men jeg har hatt totalt skrivesperre! Jeg har ikke visst hva jeg skulle skrive, fordi skolehverdagen min er like kjedelig hver dag, så det eneste jeg kan skrive om er lekser og det er jo ikke så interessant...
Men i dag er det annerledes... I dag skjer det så mye jeg vil fortelle om, men jeg veit bare ikke hvordan man skal formulere det som vanlig! Den ene tingen er at jeg får vite, kl 09.00, om jeg kommer opp i skriftlig eksamen! DET er nervepirrende! Men jeg kan si en ting klart; jeg er LYKKELIG så lenge jeg ikke kommer opp Tysk muntlig...! Hvis jeg gjør det, så er jeg redd det ikke blir noe mer bloggning noen gang fordi jeg kommer ikke til å overleve! Jeg kan komme opp i hva som helst, BARE IKKE TYSK MUNTLIG! Så ønsk meg lykke til i dag(selvom jeg bare får vite skriftlig eksamen i dag), og tenk på meg kl 09.00! Muntlig eksamen får jeg vite 4. Juni... Dommedag er nær...

Have a blessed day ya'll!

Hører på: ikke no'
Nedtelling: 40 min til jeg får vite skriftlig eksamen... :O

0 fantastisk(e) kommentar(er):