CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag 25. mai 2009

Lysere tider i vente!

Hei!

Plutselig ble det veldig stille på bloggerfronten... Og det gjelder ikke bare meg, men også alle andre jeg kjenner... Det er vel slik at det blir mindre blogging nå ettersom det nærmer seg sommeren, og det skjønner jeg veldig godt med tanke på det deilige været som er ute i dag! 20 grader og knall blå himmel! Kan man ønske seg noe annet?! Bare synd at jeg må sitte inne på skolen og driver med skoleoppgaver... Jeg har mye heller lyst til og ligge på stranda ett eller annet sted og bare nyte solen og den fremtidige brunfargen som virkelig lar seg vente på. Så nå skal vel de fleste bloggere, inkludert meg selv, legge seg på stranden og prøve nok en gang og bli brun. Men allikevel er det noen som blogger 25/7. Jeg, som abonnerer på bloggen til Linni Meister, synes hun blogger mer enn noen gang. Jeg får nemlig bare oppdateringer fra henne hele tiden, gjerne 5 ganger daglig, men det er koselig da :) Hun virker veldig hyggelig. Jeg har ikke blogget noe som helst siden 14. mai, så nå er det på tide med en liten oppdatering, selv om det ikke har skjedd de mest positive tingene i verden...

0 fantastisk(e) kommentar(er):