CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 29. mai 2009

Fredag og TCE!

God kveld!

Fredagskvelder er de beste kveldene i hele uken. Da har jeg endelig muligheten til å slappe av uten å tenke på lekser. Fruktnøtt fra Freia og ett glass Pepsi Max gjør kvelden fullkommen mens jeg venter på at favorittradioprogrammet mitt skal begynne på Kanal-1. TCE (Taking Care of Elvis) er et radioprogram som bare sender Elvismusikk og hvor programlederen forteller masse om livet til Elvis. Er du ute etter god og gammel kvalitetsmusikk er dette noe for deg. http://www.kanal-1.org/ og trykk på On Air for å høre. Radioprogrammet begynner kl 22.00 og slutter kl 00.00. 2 timer med bare Elvis!
Som dere ser på bildet jeg har lagt ved dette innlegget, så er det en fantastisk solnedgang. Bildet er tatt på terassen min. Veldig fint!

Have a blessed day ya'll!

Hører på: Ikke noe...
Nedtelling: 6 min til TCE begynner! ;D

0 fantastisk(e) kommentar(er):