CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag 4. mai 2009

Sommeren nærmer seg!

Hello!


Nå sitter jeg ute i den brennheite sola og prøver å bli litt brun. Utrolig deilig at det begynner å bli litt varmere ute, og at man merker at det begynner å bli sommer! Det var på tide med tanke på den kalde vinteren som har vært. Jeg trodde ikke all den snøen skulle smelte så fort, men den ble jo borte før man visste ordet av det! Nå ser jeg virkelig frem til masse bading og jeg skal sole meg mye. Gleder meg til å komme meg på Pollevannet igjen! Skal bli moro ;) My favorite place nr 1! Cecilie og jeg har masse gode minner fra de ukene vi tilbrakte på Pollen forrige året, og nye minner skal bli laget i år!
Men selvom det fortsatt er 46 dager igjen til sommerferien, så er det nå lov til å begynne å dagdrømme om lange, hvite strender og bølgesus. Som de på min alder vet, så skal vi igjennom masse eksamner enda, så sommerferien føles lenger unna enn det den faktisk er. Men håpet må holdes oppe, fordi det blir faktisk den tiden da vi endelig kan slappe av også. Det er ikke mange som klarer å forestille seg hvor mye det faktisk er å gjøre på videregående skole. Jeg var en av dem, og jeg skjønnte det da jeg hadde gått der i 2 uker. Står du ikke på 24/7 på skolen, så kan man regne med de dårligste karakterene. De forlanger så mye av deg selvom det er skoledager fra 8-4 hver dag pluss at man skal gjøre ett tonn med lekser. Men fortvil ikke! Du legger bare grunnlaget for fremtiden din, og gjør du ikke det bra på den videregående skolen, så har du driti på draget. Men sommerferien er til for å slappe av, og den skal ikke brukes på skolearbeid! Da driter jeg i skolen!

Have a blessed day ya'll!

Hører på: ABBA - Mamma Mia
Nedtelling: Kommer ikke til å skje uansett...

0 fantastisk(e) kommentar(er):