CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag 31. mai 2009

"X-Men Origins: Wolverine"

Hei!

For ikke så lenge siden så lastet jeg ned den nye X-Men filmen, fordi jeg kunne tenke meg at den var bra. Og jeg angrer faktisk IKKE ett sekund på det! Jeg har nettopp sittet og sett på den, og den gikk over alle mine forventninger! Den var sinnsykt bra laget, og det var masse kule effekter med! Og ikke nok med det så var det faktisk en bra handling også! Så hvis dere ikke har fått sett denne filmen, "X-Men Origins; Wolverine", så ANBEFALER jeg virkelig at dere går på kino og ser den! Eller for dere som ikke gidder å gå dit; last den heller ned sånn som jeg gjorde! You'll never regret it! Men selvfølgelig så må dere være en fan av X-Men, eller filmer i den sjangeren, hvis dere skal synes denne er noe bra... Jeg liker X-Men veldig godt, og nå har jeg fått sett alle filmene! Og så må jeg jo nesten nevne at det er bare verdt å se denne filmen fordi Hugh Jackman er med i den! HAN ER HEIT! Man får se han mye i bar overkropp for å si det sånn! Heheheh! Og det takker jeg jo ikke nei til! Hahaha! Han er godt trent! ;-) Anyway; download it if you have not seen it yet!

Legger ved trailer:

0 fantastisk(e) kommentar(er):