CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag 31. mai 2009

Uforglemmelig lørdag <3

Hei!

Lørdagen man ikke glemmer på en god stund er omme. I går var jeg sammen med mine to beste venninner (Marte og Ingeborg) hele dagen, og det var kjempekoselig!
Tidlig om morgenen lå jeg i senga og sov og ante fred og ingen fare. Men så ringte telefonen, som lå rett ved siden av hodet mitt og som var på det høyeste ringevolumet, og det var Marte som lurte på om jeg hadde stått opp... Jeg skvatt så fælt og bokstavelig talt hoppet ut av senga! Hehe. Men det gjorde ikke noe uansett fordi vekkerklokken min skulle ringe om 10 min...
Alle sammen (Marte, Ingeborg og meg) møttes på bussen til Ski, hvor vi skulle finne en ny bikini til Ingeborg, med god grunn(!), på Change. Etter mye om og men, så ble det den bikinien som jeg anbefalte henne! Hun kledde fargen, turkis, kjempegodt!
Etter dette dro vi til Pollevannet hvor vi tilbrakte hele dagen i den deilige sommervarmen! Vannet var ikke så altfor varmt, men vi kom oss uti til slutt. Sola skinte og dette var en perfekt dag for å ligge i sola og bade. Etterhvert så fant vi ut at vi skulle ha en photoshoot! Og det resulterte i de bildene som er lagt ut her... Hahaha! Vi lå på bryggen og hadde hele Pollevannet for oss selv faktisk! Ingeborg hadde vært så smart (!) at hun hadde tatt med noen blader som vi kunne lese i mens vi hørte på musikk og prøvde å få en fin brunfarge. Så der lå vi på brygga og gaula og sang "Queen - I want to break free"!
Jeg må nesten si at jeg ble ganske solbrent, men ikke så altfor mye denne gangen. Har opplevd verre for å si det sånn! Men så bar det tilbake til Ingeborg's crib for å grille og se på filmer. Middagen var kjempe god og vi satt ute og spiste. Etter å ha sett på den første Resident Evil filmen, så skulle vi egentlig ut og gå oss en tur, men det ble ikke noe av siden ingen av oss orket. Vi var så slitne etter og ha svømt over hele Pollevannet. Heheh. Jeg kjenner det i lårene mine i dag for å si det sånn! Så da bestemte vi oss heller for å se på Resident Evil 2; Apocalypse. Etter nesten og ha sovnet på slutten av filmen, så ble det til at vi skulle legge oss. Dette var den dagen og det var kjempekoselig!

Hører på: Torstein Sødal - Eastern Wind
Nedtelling: 3 uker til sommerferien!

2 fantastisk(e) kommentar(er):

Anonym sa...

søte bilder av deg lille monica:)

Monica sa...

Tusen takk for det :)
Hadde satt veldig pris på å få vite hvem du er da :)