CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag 3. mai 2009

Sko til salgs!

Hello!

Med tanke på at jeg har altfor mye sko, så skal jeg selge noen. På bildet er de skoene jeg skal selge, og de koster mellom 50 kr - 150 kr per par. Mange av de er helt nye og aldri brukt. Tidligere pris på skoene er fra 199 kr - 1499 kr per par. Størrelsene er fra 38-39. Hvis du er interessert, så send meg en e-mail merket "Kjøp av sko" til blondie912000@hotmail.com . Jeg har bilder som er mer detaljerte av skoene, så det er bare å si ifra hvis du er interessert i å se de :)

1 fantastisk(e) kommentar(er):

Ingeborg ingen-kan-hverken-mellomnavn-eller-etternavn lol sa...

nice sko, kanskje hvis jeg er innom deg en gang kan jeg se de personlig?
Uansett, jeg og Marte sov ikke så veldig bra vi heller xD