CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag 3. mai 2009

Jeg har noen par sko ja...

Hello!


Etter å ha gått til anskaffelse av masse nye sko for sommeren 2009, så har jeg kommet ut av tellingen som hadde nådd 60 par sko for ett år siden... Så jeg syntes det var på tide igjen å telle, så i stad dro jeg frem alle skoene jeg hadde... Og det var ikke bare noen par... Etter å ha satt opp alle skoene og tatt bilde av de, kom jeg frem til at jeg hadde nå nådd 92 par sko! OMG var det første jeg tenkte! Hahaha! Alle skoene jeg har er ikke dyre da... Jeg har sko fra 10 kroner og til 4000 kroner per par for å si det sånn. Men ikke tro at jeg kjøper sko som er så dyre!? Neida, om våren og høsten befinner jeg meg på loppemarked, og der kan man gjøre mye bra kjøp! Det er ikke bare gammel drit lenger som det var før i tiden; nå til dags kaster folk alt mulig! Jeg har funnet sko med prislapper på til og med! Hvis jeg ikke kjøper sko på loppemarked, så kjøper jeg sko på til 50-70% rabatt i butikker. Jeg er veldig bevisst med penger, så jeg bruker ikke alt jeg har på sko, men noe her og der hele tiden blir mye til slutt da... Men jeg sier det på denne måten: noen samler på frimerker, mens jeg samler på sko og vesker! Og snart skal jeg telle opp alle veskene mine også ;)

Have a blessed day ya'll!

Hører på: Nyhetene på NRK1
Nedtelling: ....

1 fantastisk(e) kommentar(er):

Woiia sa...

Oh. My. God..

Dette var en ganske imponerende samling :>