CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lørdag 2. mai 2009

Ikke prøv deg!

Hello...

Vi har alle våre dager der humøret ikke er på topp, og jeg har nettopp en sånn dag i dag! Så hvis noen våger å si i mot meg i dag, så synes jeg SYND på dem! Det er SÅ mange ting som irriterer meg, AAAAAAAAAARRRRRGGGGGGGGGG! Nei, det er faktisk ikke så mange ting, det er faktisk bare ett par ting! Og for dere som trur at dette er PMS, så er det faktisk ikke det! Det er veldig sjeldent jeg er sint eller noe sånt, men NÅ skulle man tro at jeg hadde spist huggorm! Jeg er så forbanna irritert, og jeg GIDDER ikke å bry meg med noe lenger! Livet får bare gå som det går fordi jeg er bare så forbanna drit lei alt og ALLE!

Jeg gidder ikke en gang be dere ha en fin dag!

Hører på: Nightwish - Wishmaster
Nedtelling: BRYR MEG IKKE LENGER!

0 fantastisk(e) kommentar(er):