CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 6. mai 2009

Love at first... sight?!

Howdy!

Kanskje ikke love at first sight, men jeg har oppdaget en ny sang som jeg har fått fullstendig dilla på! Rod Stewart - Sailing. Den er så utrolig vakker <3 For dere som ikke har hørt den, så gå på youtube med en gang og søk på den! For en vakker stemme han har! Denne er noe du IKKE må gå glipp av! Jeg har jo selvfølgelig hørt han synge før, men det er faktisk første gangen i dag da jeg hører akkurat denne sangen. I fell in love right away, og denne sangen er jo bare så utrolig romantisk! Og som en håpløs romantiker som jeg er, så måtte jeg jo nesten like den! Hehe! Anbefaler at man hører på den <3

Have a blessed day ya'll!

Hører på: Rod Stewart - Sailing (bombe?!)
Nedtelling: Nææææja... xD

0 fantastisk(e) kommentar(er):