CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 25. juni 2009

Confessions...

Good evening!

Jeg blogger om alt og ingenting... Og jeg savner litt mer feedback enn hva jeg får! xD
Som dere kanskje skjønner så kjeder jeg meg litt om dagen... Det er sommerferie, og dette har jeg gledet meg til i evigheter...Ferie altså... Men nå som den endelig er her, så savner jeg nesten skolen... Ikke missforstå meg, men det med skolen har jo nesten blitt en skikkelig rutine som bare mangler da man ikke er der... Dere som går på videregående skole kjenner dere kanskje igjen når jeg sier at alt vi driver med når skoleåret har startet er lekser, lekser og mer lekser. Det har blitt en ren rutine hver eneste dag, og de dagene som man ikke har lekser, så mangler det liksom noe... Skjønner ikke noe jeg... Det må bare være at jeg har altfor mye fritid mellom hendene!
Jeg er ikke vant til å kjede meg, fordi jeg har alltid noe å gjøre. Om det ikke er lekser, så er det å rydde soverommet mitt... Og det er noe som virkelig trengs, fordi jeg kommer nesten ikke inn der! Men jeg vil liksom ikke være inne og rydde i disse dager da det er så KNALLFINT vær! Alt jeg vil er å være på stranden... og andre steder selvfølgelig... ;) Jeg ser ut som en kokt hummer fordi jeg har bare vært på stranden hele dagen alle dagene denne uken! Brunfargen lar seg virkelig vente på, fordi først må jeg innom "hummer-stadiet"! Haha!
Uff, nå må det være nok med negative tanker... Jeg er veldig flink til å tenke negativt, og at ting er uoppnårlig, spesiellt når jeg ikke har noe å gjøre! Da begynner tankene å svirre med en gang... Men nok om det! Dere leser ikke bloggen min for å høre på min negativitet...?!
Nå ser jeg virkelig frem til at jeg, sammen med familien min, skal reise til Örebro om en ukes tid. Jeg reiser på hytten den 3. juli (tror jeg...) og den 6. juli reiser vi da videre til Örebro! Gjett om det skal bli digg! Men så, etter 5 dager, så er det tilbake på hytten for å være der resten av ferien... Det kan bli kjedelig til tider, men stranden er jo ikke langt unna! Hehe! Jeg bor, bokstavlig talt, på stranden om sommeren og jeg elsker det! Men hvis jeg skulle få valgt hva som skulle bli gjort en ferie, så hadde det blitt båtferie. Jeg elsker å være med onkelen min på turer, og da spesiellt hvis det innbærer turer med båten han har i Sverige. Da drar ut med båten for å fiske (noe jeg elsker!) og er borte hele dagen. Dere som leser dette ser garantert ikke på meg som noe friluftsmenneske, men det bor en inni meg. Jeg elsker å telte og dra på fisketurer, tro det eller ei! Bildene som er lagt ved er tatt på en tur med onklen min i fjor sommer! ;D
Men nå er det nok om meg! Hva skal du i sommerferien? :)

Take care!

Hører på: Roxette - Listen to your heart
Nedtelling: 62 dager til jeg er 18 år!


2 fantastisk(e) kommentar(er):

Ingeborg ingen-kan-hverken-mellomnavn-eller-etternavn lol sa...

hahahah morsom du; NÆT :D
Men du har rett, hver gang du kommenterer er det no negativt, må vel prøve å se litt mer på den lysere siden av livet. Eller no der... Og ja, har jo nådd bunnen, så får vel bare humpe meg oppover/bortover(ditt valg) på den ene, ødelagte krykka xD
løøøv <3

Monica sa...

Ja, jeg vet jeg skrev en morsom comment på bloggen din x)
Så nå er det bare å se positivt på ting! XD