CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag 14. juni 2009

Nok en helg er over...

Hei!

På lørdagen var jeg sammen med min kjære Ingeborg. Dagen begynte med at jeg våknet veldig tidlig, noe som ALDRI pleier å skje! Jeg sto faktisk opp kl 09.00... Det er tragisk på en lørdagsmorgen... Men jeg synes ikke det gjorde noe i det hele tatt da jeg kom ned i stuen og så mine to småtroll, Smokey and the Bandit, som jeg kaller dem. For dere som ikke skjønner hvem jeg snakker om, så er det mine to nye kattunger som kom til oss 05.06.09. Da jeg kom ned så kom de mjauende bort til meg. Awww, sånt knuser ett hvert hjerte altså!
Så utover dagen bare slappet jeg av, fordi jeg hadde ikke noe som helt å gjøre av lekser fordi jeg har sommerferie om 1 uke. Noe sååå deilig! Om en uke er jeg ferdig med det 2. året mitt på videregående skole. Tenk det! Tiden går sååå utrolig fort da man bare driver med lekser hver dag for å bli ferdig til alle tidsfristene. Det blir liksom en rutine som du bare blir vant til å følge hver dag. "Hva skal du i dag da, Monica?" "Neei, jeg skal bare gjøre lekser etter skolen jeg...". Det der har liksom blitt en standard setning da folk spør meg hva jeg skal etter skolen eller på søndager. Søndager er dedikert til lekser som dere kanskje vet, fordi at man skal klare å gjøre ferdig alt vi har å gjøre i løpet av en uke.
Men tilbake til saken: På lørdagen bare slappet jeg av og når klokken begynte å nærme seg midt på dagen, kom Ingeborg bort en tur etter at hun hadde vært i Ski. Etter at hun hadde ventet leeenge på at jeg skulle bli ferdig (haha), så skulle vi ned på sentret en tur for å kjøpe litt is og drive litt vindusshopping. Når man begynner å spise mye is, så vet man at det begynner å bli sommer! Digg det ;)
Så bar det tilbake til Ingeborg for å se på én av de tre nye filmene hun hadde kjøpt (!) for å oppdatere filmsamlingen sin! Først så vi på "Forgetting Sarah Marchall" og så "Breakfast at Tiffany's". Etter første filmen så spiste vi middag og det var veldig godt :)
Så til slutt har jeg lagt til en video som viser Ingeborg og jeg som ikke klarer å bli enig om hvilket glass det er mest drikke i! Hvilket glass er det mest i?! Help us!

Take care!

Hører på: Bruce Springsteen - Pink Cadillac
Nedtelling: 4 dager til sommerferien!

2 fantastisk(e) kommentar(er):

Ingeborg ingen-kan-hverken-mellomnavn-eller-etternavn lol sa...

det var mest i ditt glass, helt i begynnelsen. Det står jeg på fortsatt :)
ha en god dag!

Monica sa...

Jeg orker ikke denne diskusjonen på nytt! Det var mest i ditt glass, dermed basta! x)