CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag 21. juni 2009

Sommerferie og en uforglemmelig helg!


Good morning!

Selv om klokken er 18.05, så kan jeg fortsatt si god morgen fordi jeg sov helt til klokken var 17.30 i dag. Det er hva jeg kaller digg!
Nå er det endelig sommerferie, og jeg er frem til 8 og 1/2 uke med bare kos! Selvom jeg bare skal være på hytta mesteparten av tiden, så skal jeg virkelig gjøre det beste ut av det. Jeg gleder meg jo veldig til den uken vi skal være i Örebro fordi det kommer til å bli SÅ koselig!
In other news; Som dere kanskje vet (!) så er det bare 2 måneder igjen til jeg er 18 år! WOHO, nå har jeg hatt en nedtelling siden jeg var 14 år og da husker jeg at det var sååå lenge igjen, men nå er det bare 2 måneder til 26. august! Da jeg er 18 år, så skal livet leves til det fulle! Det er mye som kommer til å skje da for å si det sånn! Hihi ;)
På fredag var ikke jeg hjemme før klokken var 3 om natten, fordi jeg hadde vært i Moss den kvelden. Det var en veldig koselig kveld for å si det sånn! ;) Unforgettable! ;)
På lørdag så var jeg i Oslo sammen med mamma og bestemor, fordi vi skulle finne et pent antrekk til meg som jeg skulle ha på meg på konfirmasjonen til Betina. Men neida, så kresen som jeg er, så fant vi som vanlig ikke noe spesiellt jeg likte... Så jakten fortsetter!
Senere den dagen, eller kvelden, så skulle jeg til Marte. Kom litt for sent, men det var fordi mamma aldri ble ferdig i Oslo, så jeg kom meg ikke hjem. Men når jeg endelig var kommet, så spiste Ingeborg, Marte og jeg middag. Taco som vanlig! Jeg orket ikke så mye mat, siden jeg allerede hadde spist litt når jeg var i Oslo. Resten av kvelden gikk til å se "Max Manus", som faktisk var veldig bra! Legger ved en trailer her! Og en liten tur i Stampen ble det :) Men siden Ingeborg og jeg ikke fikk overnatte, så ble det til at vi måtte gå den lange veien hjem rundt 01.00 tiden... Men en koselig kveld ble det jo! Trekløveret 4ever liksom! Hahahaha!
Akkurat nå så sitter jeg ute på terassen og nyter den varme solen. Nå har virkelig sommeren kommet for å bli og den skal nytes til det fulle! Bildet som er lagt ved er tatt i Moss, da det var fint vær der, og drittvær i Oslo! God sommer alle sammen!

Take care!

Hører på: Ikke noe... Har "It's now or never" på hjernen! x)
Nedtelling: Sommerferien har begynt!!!!!! 12 dager til jeg drar til Sverige -.-' og 66 dager til jeg er 18 år!!!!! ;D



0 fantastisk(e) kommentar(er):