CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 11. juni 2009

Words of wisdom and the truth

Hei!

Ja, her sitter jeg og hører på Elvis musikk og snufser for harde livet. Jeg er SINNSYKT forkjølet, og det kan hende det utvikler seg til halsbetennelse/lungebetennelse/bihulebetennelse. Det er på god vei kjenner jeg! Nesa renner, jeg hoster og harker, jeg er tett i øra og nesa; hva mer kan egentlig skje nå?! Jeg har det heeeelt forferdelig, og det er faktisk sjelden jeg klager, men nå skal dere søren meg få høre det! Heheh.
Alt jeg vil er å krype under dyna og sove det av meg, men så enkelt er det ikke når virkeligheten banker på døren hver dag... Man har nemlig en skole å gå på, og jeg prøver å ikke få for mye fravær. Det kan gjøre ting kompliserte når jeg skal søke meg inn på andre skoler om ca 1 år. Det er faktisk de dagene hvor jeg er rett og slett for sliten til å gå på skolen eller er for syk, men det er ikke ofte. Det er ikke det at jeg er sliten av fest og fyll, fordi det er ikke noe jeg driver med egentlig, men heller det at man er sliten av alle de leksene, prøvene og prosjektene som skal være ferdig til ett angitt tidspunkt. Det er ikke nok med at vi skal drive med masse rart på skolen, vi har også lekser som i alle fall ikke er noe særlig mindre enn de oppgavene vi får på skolen.
Livet er slitsomt selvom jeg bare er 18 år om 2 måneder. Ja, tenk det; nå er det bare 2 måneder igjen til jeg endelig er myndig. Det er som jeg sier til alle; Jeg er en kvinne/dame som er fanget i en jentekropp. Jeg er over normalt intelligent (believe it or not, Ingeborg!) og jeg takler situasjoner som en voksen kvinne ville ha gjort. Det er alltid meg mine venner kommer til når de vil ha råd om noe eller trenger hjelp. Når det kommer til mitt sosiale liv så er jeg er av den typen som heller liker å sitte på en restaurant i et pent antrekk og kose meg med ett glass vin mens jeg småsnakker med noen venninner og/eller kamerater. Jeg har egenltig aldri brydd meg noe særlig om de festene der man drikker til man spyr... Det er egentlig ikke meg, selvom jeg har vært på ett par av dem... Og jeg lærte av mine feil; ikke drikk for mye! Ikke bare er alkohol ekstremt fetende i store mengder, siden det er fullt av sukker, men det er også skadelig for leveren hvis man får for mye av det over en lengre periode. Så til dere venninner som leser dette; ja, dette er sant og ikke noe jeg faktisk bare sier.
Men det er alltid en grunn til alt jeg skriver. Jeg ble fort voksen for å si det sånn, og det er derfor jeg er som jeg er. For ett par år siden så holdt jeg på å dø av en sjelden sykdom jeg hadde, og det var ikke noe legene kunne gjøre for å få meg frisk. Men som den fighteren jeg er, så kom jeg med igjennom det med livet i behold og det lærte jeg mye av. Man blir for voksen av sånne skrekkopplevelser. Så da vet dere det...
Men ellers så skal jeg sitte her og fortsette med å synes synd på meg selv fordi jeg er SKIKKELIG forkjølet! Hehe, neida, jeg skal prøve å bli bedre, på en eller annen måte! Har forresten vært i Oslo i dag på Folkemuseet. Artig det, men jeg følte meg helt elendig hele tiden...

Take care!

Hører på: Elvis Presley - If I can dream
Nedtelling: 8 dager til sommerferien! ;D

0 fantastisk(e) kommentar(er):