CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag 23. juni 2009

Pc problemer som vanlig...


Hei!

Jeg hater pc-problemer... Noen ganger så har jeg bare lyst til å kaste pcen min ut av vinduet og det er spesiellt når jeg for meldinger som det står "The AC power adapter type cannot be determined. Your system will operate slower and the battery will not charge. Please connect a Dell 65W AC adapter or higher for best system operation." .... Jaja, jeg har riktig lader i, men neida, den er ikke bra nok! Pcen vil ikke ha den...! ARRGG! Noen som har en løsning på dette problemet?! :)

Hører på: Charlotte Perrelli - Hero
Nedtelling: 10 dager til Sverige -.- og 64 dager til jeg blir 18 år!!!

1 fantastisk(e) kommentar(er):

Ingeborg ingen-kan-hverken-mellomnavn-eller-etternavn lol sa...

Jeg hater også pc-en din :D <3 den er teit! spesielt når vi har fiine samtaler på msn og plutselig er du borte D: