CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 10. juni 2009

Meningen med blogg?

Hei!

Nok en gang så prøver jeg å blogge! Har ikke helt fått det til i det siste da jeg har hatt skrivesperre... Uansett så har det faktisk ikke skjedd så mye...
Det finnes bloggere som har blitt verdenskjente med bloggene sine, men hva er det som egentlig skal til? Hva skal man egentlig blogge om hvis det er ikke er om noe man har drevet med i det siste? Når jeg leser andre sine blogger, så får jeg masse inspirasjon, og når jeg setter meg ned for å skrive så kommer jeg ikke på noe som helst interessant... "I dag har jeg vært på skolen" har blitt en standard i innleggene mine... Det finnes ikke noe spenning i det!
Men hva er egentlig meningen med å ha en blogg? Hvorfor skal man egentlig holde andre folk oppdatert på det man driver med? Hvorfor har egentlig jeg blogg?! Haha, det er fordi jeg kjeder meg så utrolig mye på skolen, så jeg måtte finne på noe å gjøre. Men jeg må også si at jeg liker å ha blogg fordi det er ett sted hvor jeg kan publisere dikt og historier som jeg skriver, og samtidig få feedback på det. Hvis du har blogg: Har du noen gang tenkt over hvorfor akkurat DU har en blogg? Hvis du ikke har blogg: Hvorfor ikke egentlig? Gimme some answers!

Take care! <3

Hører på: Celine Dion - Beauty and the Beast
Nedtelling: 9 dager til sommerferien! ;D DIGG!

0 fantastisk(e) kommentar(er):