CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag 8. juni 2009

I Oslo med Sarah <3

Hei!

På lørdag var jeg i Oslo sammen med Sarah, og det var kjempekoselig! Vi møttes sånn ca kl 4, og etter det så gikk vi for å se på forskjellige konserter, fordi det var Musikkfestival i Oslo, så det var ca 30 scener rundt omkring med forskjellige artister. Noen litt mer kjente enn andre. Men der vi var så dukket Linni Meister og Petter Pilgaard opp! Det var faktisk litt morsomt å se Linni i vikeligheten, fordi jeg leser bloggen hennes. Men serr, hun er jammen ikke høy! Jeg er liksom ett hode høyere enn henne, og jeg er bare 170 cm! Petter veit jeg ikke hva jeg skal si om... Men han er litt kjekk! Hehe... Jeg har aldri sett på Paradise Hotel (tro det eller ei!) fordi det er liksom ikke noe for meg, så mer enn det har jeg ikke å si! Det minner meg liksom litt om Big Brother. Husker dere den første sesongen av Big Brother? Jeg fulgte med hver eneste episode! Og i dag så skjønner jeg ikke hvorfor jeg egentlig gadd det... DÅRLIG REALITY! Big Brother og Paradise Hotel kan beskrives med hele 2 ord: Intriger og sex!
Men tilbake til saken: Etterhvert så gadd vi ikke å stå der lenger, så vi gikk ned på Aker Brygge igjen for å shoppe. Det var satt opp mange boder på bryggen hvor man kunne kjøpe klær, sko og vesker. Jeg fant meg ett par sko, men hallo, har du lest bloggen min så vet du at jeg ikke trenger noen nye par sko. Jeg har søren meg 92 par! Så etter mye om og men så kjøpte jeg dem faktisk ikke...! Etter å ha vært på shopping en stund, var det tilbake til scenen igjen. Men vi var ikke ved den scenen bare for å se Petter og Linni, nei, vi ventet på Samsaya, som skulle på scenen ved 6 tiden. Og vi ventet og vi ventet.... Og hun kom ikke på scenen... Og tiden gikk og det samme gjorde vi... Men etter å ha gått halve veien ned til Aker Brygge, igjen, så hørte vi at Samsaya begynte å synge! Sarah løp opp, mens jeg kom gående etter fordi jeg hadde høyhæla sko, og vi fikk med oss nesten hele konserten. De skoene hadde jeg ikke gått i før, så jeg hadde VONDT i beina etterpå! Men fine var de; høøøye med leopardpels!

Take care!

Hører på: Patrick Swayze/Wendy Fraser - She's like the wind
Nedtelling: 9 dager til sommerferien! ;D

0 fantastisk(e) kommentar(er):