CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 12. juni 2009

Drømmebil <3

Hei!

Snakker om drømmebil! Jeg bare elsker denne bilen og jeg bare måtte legge ut et bilde av den! 1959 Cadillac Eldorado! Som dere kanskje skjønner så har jeg en passion for gamle AMcars og spesiellt av merket Cadillac. Feast your eyes on this beauty!

Hører på: TCE (Taking Care of Elvis) radioshow (http://www.kanal-1.org/)
Nedtelling: 7 dager til sommerferien!

4 fantastisk(e) kommentar(er):

the Elvis Angels sa...

Hei der ute i den våte kvelden :)
Så fin side du har ;)
Du hører på TCE du også?
Vi Angels hører på så ofte vi kan ;)
Har vært stille fra vår side en stund nå...
Håper alt er bra med deg.
Klem
-Hege-

the Elvis Angels

Monica sa...

Hei!

Tusen takk for det ;)
Jeg hører på TCE også vettu! Nesten hver fredag hvis jeg har mulighet til det! ;)
Nå som det snart er sommerferie så har jeg det helt strålende! Skal bli deilig med en ferie ;) Håper alt er bra med dere!

Klem
Monica

Ingeborg ingen-kan-hverken-mellomnavn-eller-etternavn lol sa...

Nusselig bil. Mener å ha sett den i en eller annen James Bond film? Eller tar jeg feil ? X)

Monica sa...

Ja, ikke sant! Jeg kan ikke huske å ha sett den i en eller annen James Bond film :S Og jeg har sett mye på James Bond... Så du tar nok feil x)