CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag 21. juni 2009

My style!

Hei!

Tenkte jeg skulle blogge litt om klær og mote. Det er noe som virkelig intresserer meg, men jeg er ikke av den typen som er en moteslave heller. Jeg har alltid hatt min egen stil, og jeg bryr meg ikke om hva andre mener om den. Her er to bilder av to antrekk som jeg ble veldig fornøyd med:

Bilde 1:
På skolen
Hår:
- Hårnåler med hjerter fra Glitter
Smykker:
- Sølvkjede med Playboy kaniner fra http://www.qxl.no/
- Rosa Playboyklokke fra Tyrkia
- Sølvring og diamantring i hvitt gull fra Bjørklund
- Sølvarmebånd bra Bjørklund
Klær:
- Rosa singlet fra Cubus
- Svart silkeskjorte fra Cubus
- Svart leggings fra http://www.ellos.no/
Sko og veske:
- Hvit Playboy veske (Maken til hun ene fra Playboyjentene!)
- Hvite pumps fra Euro Sko

Bilde 2:
Hadde på meg da jeg var i Moss, 19.06.09

Smykker:
- Klokke fra Tyrkia
- Sølvringer og diamantring i hvitt gull fra Bjørklund
- Kjede fra Glitter
- Div. ørepynt fra Glitter
Klær:
- Hvit jakke fra Voice of Europe
- Svart kjole fra Gina Tricot
Sko og veske:
- Veske i sølv fra en butikk i Sverige
- Pumps i sølv fra DNA

Hører på: Celine Dion og Andrea Bocelli - Time to say goodbye
Nedtelling: Sommerferien har begynt!!!!!! 12 dager til jeg drar til Sverige -.-' og 66 dager til jeg er 18 år!!!!! ;D

0 fantastisk(e) kommentar(er):