CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 25. juni 2009

New shoes! Nr. 93, welcome!

Hei!

Jeg lyver ikke når jeg sier at jeg har fler par med sko enn Carrie Bradshaw fra "Sex and the City". Hun har riktig nok mange par, som vi får se i filmen, men jeg har fler! Og nå vil jeg gjerne ønske par nr. 93 velkommen i rekken! Disse skoene, som det er bilde av, har jeg siklet på i ett halvt år nå og endelig er de mine! Jeg skulle ha ett nytt antrekk til konfirmasjonen til Betina, som er i september, og da passet disse skoene perfekt til den "lille sorte" kjolen som jeg har kjøpt meg! Kjolen er av merket Joseph Ribkoff (http://www.ribkoff.com/), og kostet meg MYE penger, men det var kjærlighet ved første øyekast! Designeren går får en ganske classic collection, men klærne har ett sexy preg, and that's the way I like it! Bilde av kjolen kommer senere...

Hva er det som gjør at vi kvinner aldri får nok par sko? Jeg skulle gjerne visst svaret på det spørsmålet! Det er bare det at når vi kommer inn i en skobutikk, så er det bare sånn at "åååå, de MÅ jeg ha!". Og vi bruker mye penger på sko! Men jeg sier som alle andre: Det er verdt det! A new pair of shoes can change your life...!
De skoene som jeg har kjøpt meg nå (bildet) er kjøpt på Bianco (http://www.bianco.com/), men jeg måtte bestille dem fordi de var blitt så veldig populære at de var utsolgt overalt!
Som dere kanskje vet så kommer det til å bli veldig lite blogging den måneden jeg er på ferie. Jeg reiser fredag 3. Juli og kommer nok hjem i uke 32 en gang... Men det skal bli digg med en ferie!
Take care!

Hører på: Bonnie Tyler - All by myself
Nedtelling: 62 dager til jeg er 18 år!!!! Og 8 dager til jeg reiser på ferie!!!

0 fantastisk(e) kommentar(er):