CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag 7. juni 2009

Fredag, 05.06.09

Hei!

Vel, nå er det vel 100 år siden jeg har blogget, igjen! Men det har skjedd så utrolig mye på kort tid, så jeg har rett og slett ikke hatt tid! Blogging er ikke akkurat det første jeg har tenkt på for å si det sånn, men nå skal jeg gi dere en oppdatering på hva jeg har drevet med i helgen som har vært;

Fredag, 05.06.09
Wow, for en dag! Jeg kunne nesten ikke vente med å komme hjem! Eller, hjem og hjem, jeg ble hentet på skolen av mamma, fordi vi skulle til Oslo for å hente mine to nye elsklinger! Jeg har ventet på dette øyeblikket i hele to uker, og nå skulle jeg ENDELIG få dem! På slutten av skoledagen begynnte jeg nesten å telle timer til mamma skulle hente meg! Og da tiden endelig var inne, så reiste vi til Oslo. Etter å ha nesten løpt, vel og merke i høyhæla sko, foran mamma og bestemor kom vi endelig fra til det huset hvor mine fremtidige katter bodde. Vi var ikke der så lenge, men når vi skulle gå og ha med kattene hjem, ble det en tårevåt avskjed for kattenes tidligere eiere. Vi lovet å sende e-mails med oppdateringer på hvordan det gikk med kattene senere da :)
Veien hjem ble lang da vi måtte kjøre i kø nesten hele veien, men jeg synes mest synd på kattene fordi de hadde aldri sittet i bil før og de mjaua hele veien... Da vi endelig kom hjem, så var de skikkelig skeptiske i begynnelsen, men ting ble bedre etterhvert!
In other news: på kvelden så lastet jeg ned heeeele Elvis Aloha from Hawaii showet! Wow, jeg hadde aldri sett ett helt show med Elvis før, og det var såå utrolig bra! Jeg skulle virkelig ønske at jeg levde på samme tiden som Elvis, så jeg kunne opplevd showene hans. Elvis hadde så utrolig bra humor, samme som meg faktisk, så jeg satt og lo mye av det han sa! Heheh. Han har også en FANTASTISK sangstemme, og han trollbinder folk helt da han synger!

Take care! <3

Hører på: Tysk film på skolen x)
Nedtelling: 12 dager til sommerferien!

0 fantastisk(e) kommentar(er):