CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 26. mars 2009

Altfor mye å gjøre!

Hei på deg!

Nå om dagen har jeg altfor mye å gjøre! Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal rekke å bli ferdig med alle oppgavene for å si det sånn! Innen påskeferien begynner må jeg være ferdig med:
- Historieprosjekt (har ikke begynt på den!)
- Øve til historieprøve (stor prøve!)
- Øve til samfunnsfagprøve.
- Bli ferdig med den lampen jeg lager i formgivingen.
- Bli ferdig med den skriftlige delen til lampeoppgaven.
- Tysklekser.
- Mattelekser (skjønner jeg ikke noe av...)

Alle disse punktene skal leveres i løpet av neste uke! Jeg eier ikke noe fritid lenger as...
Men men... :)

Have a blessed day ya'll!

Hører på: Ingenting
Nedtelling: 84 dager til sommerferien!

0 fantastisk(e) kommentar(er):