CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 6. mars 2009

Endelig fredag! :D

Hei på deg!


Ja du hørte riktig! Endelig er det fredag etter en uke som har bare rast forbi! Tiden har gått utrolig fort, og nå er det virkelig ikke lenge til jeg sitter på fly til Hellas! Bare 8 dager :D
I dag har jeg nesten blitt ferdig med norskprosjektet, og det er virkelig en lettelse! Mangler bare å lese det inn på pcen og lage en Photostory ut av det, så er jeg ferdig! :D Og da er nok en byrde av mine skuldre...
Nå skal jeg snart ha geografi, og det er et av de fagene jeg synes er kjedeligst! Men jeg skal gjøre alt jeg kan for å få en bra karakter anyway.
I går ble jeg ferdig med elvisbildet jeg har malt på i 2 uker nå! Det ble DRITFINT og jeg er kjempe fornøyd! :D Det bilde skal jeg ha på veggen på rommet mitt ved siden av Marilyn Monroe (vist over) Vil samtidig meddele at du kan sende meg et bilde av valgfritt motiv og så kan jeg lage det på den måten jeg har laget det elvisbildet. Det blir kjempestilig, og bildet ser ut som det er kjøpt i butikken. Det kommer til å koste den noen penger, men det kommer ann på hva slags motiv du skal ha fordi noen motiver tar mye lenger tid enn andre. Feel free to contact me at blondie912000@hotmail.com. Mer meldingen med "bestilling av bilde" og legg til det bilde du ønsker å få over på lerret. (bildene er vist ovenfor)

Have a blessed day ya'll!

Hører på: Ingenting -.-
Nedtelling: 8 dager til Hellas!

0 fantastisk(e) kommentar(er):