CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 11. mars 2009

Countdown! 2 HELE dager!

Hei på deg!

JEG KJEDER MEG SERIØST OM DAGEN! Bare veeeeenter på at jeg skal til Hellas, noe som ikke er lenge til nå! Hele 2 dager og 1 time :D Begynner nesten å telle minutter til slutt! Hahah! Dette blir altså den første gangen på 10 år jeg er utenfor Skandinavia! Det er virkelig på tide! Når det kommer til andre jeg kjenner, så dreier det seg om 10 måneder, men når det gjelder meg er det 10 år... Det er riktig nok en studietur, men jeg skak prøve å få shoppa litt forde! Selv om det ikke er full sommer der nede, skal jeg også prøve å få litt fare på den likbleke kroppen min! HAHAHAH! Selvironi deluxe (noe som ikke pappa eier, så han tar seg nær av alt)! Men nå må jeg nesten gå å legge meg... Begynner å bli litt sent... Trenger skjønnhetssøvnen min vettu <3
Når jeg er ferdig med nedtellingen til Hellasturen, kommer jeg vel til å begynne med nedtellingen til sommerfeiren... Sier fra allerede nå: det kommer ikke til å bli noe bloggings i juli fordi det finnes ikke nettverk på hytta i Ingen-mans-land! (bilder) Hytta ligger nemlig på den lange strekkningen mellom Årjäng og Karlstad i Sverige... Ja, du tenker riktig hvis du ser for deg masse skog og Amish-land... xD Selvom det ikke er noe spennende å være på hyttta i en veldig lang periode av gangen, er det alikevel det eneste stedet hvor jeg klarer å slappe av helt. Så det er noe positivt i det negative... Men hvis det går over 4 uker (noe som det gjør i sommerferien) så er det like før jeg havner på Gaustad! En jente i dagens samfunn trenger kontakt med omverdenen!


Have a blessed day ya'll!

Hører på: Robbie Williams - Advertising Space
Nedtelling: 2 dager til Hellas!

0 fantastisk(e) kommentar(er):