CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 5. mars 2009

Torsdag igjen... Men snart tur til Hellas!

Hei på deg :-)

I dag er det torsdag, og jeg sitter i formgivingstimen nå som bare er en begynnelse på den lange dagen jeg har i dag. Ikke bare har jeg skole fra 8-4, men jeg har trening etter det også. Så den dagen her er ikke over før klokka 9 i kveld. Slitsomt, men jeg kommer meg igjennom det!
Jeg har heller ikke fått gjort historie prosjektet som skal leveres i dag om 15 minutter, men det er fordi jeg har fått 4 ukers utsettelse på det pga visse ting som har skjedd... Men jeg skjønner ikke hvorfor jeg valgte internasjonal engelsk i det hele tatt! Nå som skoleåret snart er over, har jeg fortsatt ikke lært noe jeg ikke kunne fra før! AKA: Jeg hadde ingen nytte av det! Hadde jeg visst at det skulle være så enkelt, hadde jeg valgt noe annet.
Men man kan jo ikke forutse alt i livet, og visse ting må du bare igjennom. Dagene er skikkelig lang nå, og jeg kan nesten ikke vente med turen til Hellas! Skal bli digg med en ferie! :D Det bildet jeg har lagt ved, er bilde av hotellet jeg skal bo på! Ganske koselig da :) Gleder meg!!!!

Have a blessed day ya'll!

Hører på: Karin som holder på å le seg ihjel xD
Nedtelling: 9 dager til Hellas!

0 fantastisk(e) kommentar(er):