CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 13. mars 2009

Nervepirrende! :S

Hei på deg!

Ææææ, jeg har nettopp hatt fremføring av norskprosjektet, og jeg trodde jeg skulle dø der jeg sto! Det er SÅ ekkelt å høre seg selv på lydopptak, fordi det er liksom ikke den stemmen jeg hører selv inne i hodet når jeg snakker! xD Men heldigvis hadde vi en film som vi viste, og vi måtte ikke stå å snakke foran utvalgte elever i klassen! Da hadde jeg nemlig hatt et problem, fordi når jeg blir nervøs, får jeg totalt jernteppe! Jeg klarer ikke si noe som helst! Hahaha, rart jeg ikke hadde et nervesammenbrudd før jeg skulle fremføre... Det pleier som regel å skje! xD Jeg hører ikke hjemme på scenen der jeg er midtpunktet, fordi jeg ender som regel opp som en skikkelig rød tomat som ikke klarer å si ett ord! xD
Men i dag er den siste dagen min i Norge før jeg drar til Hellas! Det skal virkelig bli skikkelig digg og komme seg vekk fra all den snøen og kulden som er her i Norge...
Ååå, jeg ble så forbanna på foreldrene mine i går! :@ HELDIGVIS er det "bare" 5 måneder til jeg er 18 år og da kan jeg bestemme selv! Det er viktig for meg, men det er det ingen som skjønner! 18 år = frihet! Noen som sier seg enig?!

Have a blessed day ya'll!

Hører på: ingenting faktisk xD
Nedtelling: 19 timer til Hellas!

0 fantastisk(e) kommentar(er):