CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag 9. mars 2009

OBS!!! xD

Hei på deg!

Jeg glemte visst å skrive i bloggen i går...! xD
Jaja, da ble det en liten oppdatering:

Søndag:
Jeg hadde faktisk ingen lekser å gjøre (det har bare skjedd 1 gang før!!), så jeg bestemte meg for å rydde i klesskapet mitt. Tenkte at det var på tide fordi jeg klarte ikke og lukke igjen skapdørene fordi det hang klær ut av all hyllene! Hahaha! Og ikke nok med det; jeg hadde en haug på gulvet også, fordi det var rett og slett ikke plass i skapet! Jeg bruker den samme undskyldningen som alle andre: jeg har altfor mye klær, men ALDRI noe å ha på meg! xD
Ellers så hadde vi Taco til middag, og det var DIGG! Det er en av favorittrettene mine, men jeg liker som regel alt, så det er ganske vanskelig å velge bare EN favorittrett!
Jeg fant ut noe i går også, som jeg egentlig ikke trengte å finne ut eller ville vite! Jeg ble så opprørt, men kom meg fort over det. Skal ikke nevne hva det var her... Jaja, det jo egentlig ikke noe å gjøre med saken da...

Mandag:
Jeg har nesten ikke sovet noe i natt. La meg 22.30 og jeg sovnet ikke før ca 01.00. Men det var ikke alt; jeg våknet igjen kl 02.50, fordi da skulle jeg på skolen! Men jeg fant jo ut at det var altfor tidlig, så jeg sovnet igjen... Men neida; jeg våknet kl 05.15 IGJEN -.- Stress as... Da gadd jeg virkelig ikke å sove mer, så jeg sto like gjerne opp fordi klokka skulle ringe 06.00 uansett...
Dritt dag... Jeg liker ikke mandager... Og det jeg fant ut i går, gjorde ikke dagen i dag noe bedre... Sikkert derfor jeg ikke har sovet noe særlig... Men uansett: jeg har tysk i første time, og det er det jeg holder på med nå *host* xD

Have a blessed day ya'll!

Hører på: -.-
Nedtelling: 5 dager til Hellas!

0 fantastisk(e) kommentar(er):