CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 27. mars 2009

Det snør det, det snør, tiddelibom, DET ER DET DET GJØR!

Hei på deg!

Det snør, det snør, tiddelibom, DET ER DET DET GJØR! NEEEEEEI! Nå var jeg såååå klar for våren! Jeg hadde til og med tatt frem høyhæla sko og en tynnere jakke som jeg skulle bruke hver dag... Men neida! I dag våknet jeg til at det datt millionervis av hvite stygge flak ned fra himmelen... Og kulden var det heller ikke noe å klage på i og med at det blåste i tillegg! Så da jeg så ut av vinduet i dag tidlig, fikk jeg bare lyst til å krype ned under den varme dyna mi igjen. Men neida! Jeg våknet selvfølgelig en halv time FOR SENT, så det var bare å slenge på seg klærne og få unnagjort sminka i en fei! Jeg rakk ikke en gang å ta på eyeliner... :'(
Men nå sitter jeg og ser ut av vinduet på skolen på alle den stygge snøen som ikke kommer til å smelte før i august! Tragisk...
Når vi først er inne på tragisk: jeg har ikke noe fritid lenger! Jeg blir gal! Jeg gjør lekser 24/7, og når jeg ikke driver med det, så sover jeg og DRØMMER om at jeg gjør lekser! Derfor vil jeg si at det blir bedre når jeg får kommet meg ut i fulltidsjobb, fordi der finnes det ikke lekser! Jeg har ikke noe i mot at det er 8-4 hver dag, fordi jeg er nemlig på skolen fra 8-4 hver dag! Så den eneste forskjellen jeg kommer til å merke er at jeg ikke har noe å gjøre da jeg kommer hjem, og at beløpet på bankkontoen min vokser da! :D Der er det ikke mye for tiden! xD
Men nå for jeg nesten avslutte fordi jeg må opp til geografitimen... Jippi... NOT! Det er et fag jeg ikke liker i det hele tatt, fordi det interesserer meg midt oppe i ****! Jeg har ikke en gang bruk for den kunnskapen som det faget gir... Hallo? Alle veit vel hva et land og en hovedstad er?! xD Neida, det handler ikke bare om det... Men du skjønnte poenget mitt?
Da jeg kommer hjem, gjett hva jeg skal gjøre?!??!?!!? LEKSER! WOHO! Men jeg gleder meg til i morgen da; det blir en koselig kveld hos Ingeborg med Marte! Skal bli artig! Vi skal lage litt taco og se på filmer og sånn! Ett lite avbrekk fra vår asosiale hverdag og lekser for å si det sånn! Can't wait!

Have a blessed day ya'll! And enjoy the new snow, because I don't! And if someone has a good idea of how we are going to make it disappear, let me know! I'll be the first to set the plan out in action! 8) Yeah!

Hører på: Ikke no'
Nedtelling: Ute av tellinga! xD

0 fantastisk(e) kommentar(er):